هواپیما

این وبلاگ در مورد صنعت هوانوردی نوشته شده و به موضوعاتی در این باره پرداخته است . ( با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

هواپیما

این وبلاگ در مورد صنعت هوانوردی نوشته شده و به موضوعاتی در این باره پرداخته است . ( با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

هواپیما

اینجانب محمد حسین عباسی متولد سال1378 که جزء یکی از دوست داران و طرفداران علیالدوام صنعت هوانوردی بوده ام و خواهم بود که در باره ی این موضوع تحقیق های مشبعی انجام داده ام . و به فرموده ی امام صادق (ع): إنَّ لِکُلِّ شَیءٍ زکاةً، وزکاةُ العِلمِ أن یُعَلِّمَهُ أهلَهُ .هر چیزى زکاتى دارد و زکات دانش این است که آن را به اهلش بیاموزى . من نیز برای تصدیق کردن این حدیث سعی کرده ام آن را عمل کنم و اکنون نیز اطلاعات خود را در اختیار شما دوستداران علمو دانش قرار میدهم. (با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

عین خبر روزنامه مذکور چنین است: به طوری که اطلاع حاصل نموده ایم قریباً دو فروند آئروپلان که متعلق به دولت انگلیس است در هوای تهران پرواز خواهد کرد و ورود آئروپلانهای مزبور قبلا به دولت ایران اطلاع داده شده.

اختصاص محلی را جهت فرود آمدن تقاضا نموده اند؛ لذا به اداره نظمیه اطلاع داده شده که در بیرون دروازه محل مناسبی را برای پائین آمدن آنها تهیه و در صورت پست و بلندی، محل را تسطیح نمایند.

اداره نظمیه نیز در اطراف قلعه مرغی، سمت امامزاده حسن را برای فرود آمدن آئروپلان اختصاص داده و عده ای از محبوسین نظمیه هم چند روز است مشغول تسطیح آنجا هستند که برای ورود آئروپلان حاضر باشد.سپس روزنامه مذکور در شماره پنجشنبه 9 مرداد ماه 1301 خود می نویسد: دو فروند آئروپلان انگلیسی که اخیرا از بغداد به تهران آمده، در قلعه مرغی فرود آمده از صبح روز گذشته در آسمان تهران به پرواز و نمایش مشغول بوده و در پایان در قلعه مرغی فرود آمدند.

  • محمد حسین عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی