هواپیما

این وبلاگ در مورد صنعت هوانوردی نوشته شده و به موضوعاتی در این باره پرداخته است . ( با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

هواپیما

این وبلاگ در مورد صنعت هوانوردی نوشته شده و به موضوعاتی در این باره پرداخته است . ( با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

هواپیما

اینجانب محمد حسین عباسی متولد سال1378 که جزء یکی از دوست داران و طرفداران علیالدوام صنعت هوانوردی بوده ام و خواهم بود که در باره ی این موضوع تحقیق های مشبعی انجام داده ام . و به فرموده ی امام صادق (ع): إنَّ لِکُلِّ شَیءٍ زکاةً، وزکاةُ العِلمِ أن یُعَلِّمَهُ أهلَهُ .هر چیزى زکاتى دارد و زکات دانش این است که آن را به اهلش بیاموزى . من نیز برای تصدیق کردن این حدیث سعی کرده ام آن را عمل کنم و اکنون نیز اطلاعات خود را در اختیار شما دوستداران علمو دانش قرار میدهم. (با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرامی)

نخستین خطوط هوایی ایران

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

در سال ۱۳۰۲کمپانی آلمانی یونکرس ضمن عقد قراردادی با ایران نخستین شعبه فعالیت هواپیمایی خود را در تهران افتتاح کرد و با وارد کردن چند فروند هواپیمای یونکرس موفق شد خطوط هوایی تهران، مشهد، شیراز، بندر انزلی، بوشهر را برقرار کند و به حمل مسافر و محموله های پستی بپردازد.
مردم تهران در روزهای تعطیل می توانستند با پرداخت ۵هزار تومان، با حضور در فرودگاه دوشان تپه (تپه های مشرف به قصر فیروزه امروزی تهران) سوار هواپیما شده و مناظر زیبای اطراف تهران را نماشا نمایند و برای کسانی که استطاعت مالی لازم برای سوار شدن به این هواپیما را نداشتند حمایت کنند.

  • محمد حسین عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی